tisdag 2 oktober 2012

2:A OKTOBER MED TÅG


Idag är det precis en månad sedan jag reste hem från London, satt faktiskt i detta nu på flyget hem tillsamman med Mia, trött men jäkligt nöjd och belåten och för att inte tala om lycklig över alla fina möten och kramar än en gång!

Idag reste jag igen, men bara en kortare tripp med tåg.
Söndagens långpromenad och klättring i berg gjorde att jag inte kunde åstakomma något alls i går, hade till och med träningsvärk och var öm i kroppen eftersom jag faktiskt halkade där uppe på berget och sträckte mig i armarna i fallet när jag tog emot mig.
Men idag reste jag mig upp ur morgonsoffan och begav mig in till Stockholm och Centralstation för att skaffa gratismagasinet "Kupé" hos SJ.

http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_s.aspx?gKey=xjhfbg8ctbvdvmmp&gInitPage=1

Mannen som tog mig till London är frontfigur i Kupé den här månaden och naturligtvis ville jag ha honom i handen även den här dagen, precis en månad sedan sist!


Snabbt var det gjort och jag hann precis hem för att sätta mig i soffan igen och se en gammal svartvit film som utspelade sig mestadels på ett tåg, av en händelse!
En bra dag och nu är jag på banan igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar