torsdag 25 oktober 2012

PACKAD OCH KLAR


Alltså inte packad packad, utan packad respackad!
Nu bär det iväg med norwegian igen, jag inte precis just nu här i kvällningen förstår,
utan tidig morgon med nästan-fakirpendeln!
Men vad gör väl det när idel trevligheter väntar X antal timmar senare.
Frukosten tar jag där ute på Arland i väntan på avgång mot naboland.
I morgonkväll är det konsert igen och den här gången på Spektrum i Oslo.
Sist jag var på Spektrum var den 16/12-09 på Peter Jöbacks bejublade julkonsert, den som jag såg tre gånger efter varandra, Scandinavium den 11/12, Spektrum och sist den 18/12-09 på Globen.
Sedan reste jag hem till Umeå och vi hade begravning för Erik.
Det var verkligen skönt att ha dessa konserter i ryggen inför detta kraftprov!

Från det ena till det andra, de första snöflingorna dalar ner just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar