fredag 19 oktober 2012

PREMIÄR FÖR I LOVE MUSICALS


Och plötsligt känns det som om alla är borta, här sitter jag helt ensam, nästan alla mina vänner är som bortblåsta!
Fast egentligen så vet jag ju var merparten av dom är, nämligen bänkade i Scandinavium i Göteborg och just nu i denna stund lyssnar på Peter Jöbacks premiär av I LOVE MUSICALS.
Nä men skämt åt sido, men nog är det lätt att bli beroende av denna drog. Samvaron med likasinnade, möten, lilla fördrinken, middagen, slå följe till konserten, ännu mer möten och glada tillrop, kramar och ännu mer kramar och sedan anledningen till det hela.
KONSERTEN!!!
Några timmar senare, signeringskön, förväntan och till sist men inte minst, att få ett kort möte och kramen av Peter!

Men i morgon är det min tur, då beger jag mig till Globen arena!
Tänk vad en gammal gumma får gno!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar