söndag 28 oktober 2012

NÅR HJEMME


Då har jag varit uppe i det blå igen, bokstavligen talat!
En strålande flygfärd västerut till vårt vackra grannland, där är första närheten av det blå.

Nästa höjd, väl hemma hos min kära vän och "sös" på åttonde våningen.
Tredje graden av njutning kom när vi tillsammans käkade vår traditionsenliga planksten på restauran Roma Pizzeria Trattoria
den är i särklass den godaste plankstek jag ätit och nu har det blivit några dessutom genom åren.


Men inget slår höjdaren, konserten på Spektrum i Oslo, vilken behöver jag inte förtälja.

Ståpäls och känslostormar så man är alldeles vimmelkantig när det är slut!
Jäklar vad han är begåvad den där mannen och så himla ödmjuk trots sin storhet!
"Jag är såååå glad att jag är svensk!"
Idag snuddade jag himlen igen på min väg hemöver, strålande sol mot öster!

I LOVE MUSICALS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar