söndag 7 oktober 2012

SOFFPOTATIS


Tillsammans med Världens soffpotatis!
Den som av en händelse råkar läsa det här inlägget, läser ett ångestfyllt och skamset inlägg. Det kommer inte ens att innehålla något vettigt, jag skäms som en galning. Jag har inte åstakommit en enda vettig sak idag, bara legat i soffan och känt efter om jag är sjuk eller nått, kanske lite ändå, ont i vänster ansiktshalva, typ herpes zostersmärtor, hudöm, lite feberkänsla, ont när jag blinkar, som om jag utsatts för för mycket sol eller liknande.
Orkade knapp titta åt höger där jag har fönstret och den förödande vackra höstsolen och färgerna på trädet här utanför.
Jag har inte ens talat idag, hållit truten med andra ord!

Vilken tur att jag var ute i flera timmar igår och njöt av allt det vackra tillsammans med syster Pia och en kaffe i handen nere på Havstrappan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar