lördag 13 oktober 2012

BACKLURA GLÖDER


Naturens färger går i en underbar färgskala nu, från gul, rost, tegel, till djupaste rött!
Nästa lite jobbigt att promenera omkring utan att snubbla över trotoarkanterna på väg till ICA med min dramaten, för blicken och tankarna svävar omkring. Och kameran i högsta hugg!

Hur är de nu, blir det en snöfattig vinter eftersom det är så otroligt mycket rönnbär och att trädens grenar inte orkar bära både mycket bär och snö. Eller mycket bär, innebär att det blir en tuff vinter och fåglarna behöver ett extra tillskott på mat. Om det tvistar de lärda! Om jag får önska, så vill jag ha en mild och snöfattig men i synnerhet en kort vinter!
Det blev mycket bär där! :)

I allafall går jag en intressant höst till mötes, med musik som ledord.
För om en vecka startar Peter Jöback sin musicalturné
╔══╗
╚╗╔╝
╔╝(¯`v´¯)
╚══`.¸. Musicals

Ja det gör jag och det står jag för och är stolt över det!

Men om sanningen ska fram, så hade jag aldrig tidigare lyssnat på musikaler innan jag "drabbades" av Peter, men genom hans otroliga musikalitet, mod och att han behärskar så många olika genrer och har sådan bredd, så har jag även upptäckt, kanske den mest optimala musik och teaterupplevelsen på en och samma gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar