lördag 20 oktober 2012

GLOBEN, BY NIGHT


För snart fem månader sedan bokade jag biljetter till kvällens konsert på Globen arena.
Då, tänkte jag, "jag kanske inte lever då, men va fasiken det är klart jag ska dit på ett eller annat sätt"! Det var ju så långt innan och mycket kan hända under tidens gång.
Fem månader är ju en hel evighet när man väntar på något gott, men den som väntar på något gott, väntar ju aldrig för länge som talessättet täljer!
Nu är dagen kommen och i skrivandets stund, har jag precis läst en massa recensioner från gårdagens premiärföreställning i Scandinavium och det är idel lovord och supelativen bara haglar över Peter och hela ensambeln, gästartister och orkester!
Så nu är jag förberedd med både syrgas, näsdukar och sminket kan jag skippa.
Vilken härlig kväll jag går till mötes!
I LOVE MUSICALS and PETER JÖBACK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar