fredag 2 maj 2014

BEHÅLL EN GOD VANA


Månadens första pass!
Jag har ju satsat 1000 spänn för tre månader, så det gäller att suga ut det mesta av det, inget får gå till spillo!
Jag är ju uppfostrad sån, "lämna ingenting på tallriken"!

Jag hamnade här vid strax före 13:00, en bra tid och lite folk, framför allt en klämfredag.
98% män i lokalen, typiskt!

Och nu till något som faktiskt kan störa mig, just det här med den överrepresenterande kategorin!
I tid och otid, pillar, rättat till och drar dom i sitt klockspel, utan minsta genans.

Skärpning killar!
Vänd er åtminstone om, utifallatt prylarna inte hamnade där ni ville efter senaste lyftet!

Som om jag inte fanns!

Hur skulle det se ut om gamla gunsan stod och rättade till troskanten eller tuttarna helt ogenerat mellan redskapen på gymmet? Förskräckligt pinsamt och inte ett dugg upphetsande!
Respekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar