lördag 31 maj 2014

HJÄRNGYMPA



Egentligen var det ju tänkt att jag skulle ansluta till mina systrar och svågrar ute på Kalvö koloniby, men vädret tilltalade inte mig, i synnerhet när det vankades uteaktiviteter, som pubbkväll i det gemensamma partytältet.
Jag hatar att frysa och ännu mer att "folk" ska engagera sig i mitt frysande, det gör att jag fryser om möjligt ännu mer.
Så jag tog det modiga beslutet av tacka nej till samvaro, samt att jag fortfarande har ont i den där jävla 26-an.
I vilket fall, jag kastade mig på cykeln runt lunch och for ner till centrum för att proviantera på apoteket och systemet, för lite trevligt vill jag ju ändå ha, en liten whisky eller två tex.
Passade också på att hämta en liten Samsung Galaxy Trend Plus, vit såklart, som jag fått av Tele2 för att jag har förlängt mitt abonnemang med dem, med ytterligare 24 månader.
Kan man kopiera sitt SIM-kort och sätta det i den nya lilla?

Nå, när jag ändå var på G, så köpte jag med mig lite huvudbry för att motionera hjärnan på kvällskvisten i min sköna lya framför tv-n.
Både kropp, knopp och själ behöver ju gymnastik och energi för att överlista ålderdomen och börja glädjas åt rynkorna istället för att förbanna dem!

I❤️MUSICALS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar