fredag 6 november 2015

BECAUSE I´M WORTH IT!


Dagen efter och den kändes som en riktig hangover, ruggig, tung i huvudet, frusen, ja, nästan som vanligt med andra ord!
Alltså, jag är inte bakis varje dag, men mitt normaltillstånd har en likhet med det och idag var det om möjligt ännu värre!
Och till på köpet behövde jag handla diverse från ICA MAXI, 20 minuters promenad härifrån, gud hjälpe mig!

Efter långt övervägande tog jag min Dramaten och traskade iväg!
När jag var nästan klar med inköpen, mötte jag min granne, hon med permobilen som bor under mig!
Vi avslutade shoppingen med varsina gobitar och så erbjöd hon mig att få åka med i färdtjänsttaxin som hon hade beställt till hemfärden!

Trött och tussig som jag var, så tackade jag ödmjukast det!
"Jag ser att du är trött, du har inte det där glittret i ögonen idag!"
Skönt med observanta och närvarande grannar!
"Så kul att jag kan få göra dig en tjänst en gång också!"

Väl hemma, fixade jag mitt kaffe och prinsessbakelse!
Because I`m Worth it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar