onsdag 25 november 2015

BOMBER, GRANATER OCH TAKDROPP


Fan va jag har svurit idag!

Förkyld är bara förnamnet och det piprinner ur näsan, jag nyser som ett tok och jag hostar hela tiden!
Och mitt i det, ligger jag bara på soffan och inte blir det bättre av det, snarare sämre!
Så sagt och gjort, jag klättrar i klädkammaren efter mina adventstjärnor, för nu måste det hända något!

Årets mest irriterande syssla, att montera, kolla och byta lampor, klättra upp och ner, binda med ståltråd, rata trasigt och torka snor!

Jag hatar det här och svär som en borstbindare under tiden!

För precis när jag står där uppe på köksstegen och fixar, nog fan börjar det rinna,

eller så kommer det en sån där jävla nysning x 3 och jag får avbryta allt och klättra ner igen!
Å snart ska tjafset bort igen!

Avslutade med det enklaste och viktigaste advent och julpyntet, ljusstaken, julboken och det bästa av allt, julmusiken!

Det räcker så här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar