måndag 9 november 2015

Peter Jöback - Jag kommer hem igen till jul



Nu har jag gjort det igen, bokat ännu en till julkonsert!

Ibland känns det bara helt rätt, att tillåta sig att vara lite galen, nu igen!
För så här var det på förmiddagen!
Trist, trött, tråkigt och alldeles, alldeles omöjligt att komma igång, trots att jag vaknade utvilad efter en helt okej natt!
Jag fick helt enkelt inte till det!

Min kompis Mia ringde också just när humöret var ungefär som vädret, grått och ledsamt!
Hon var precis lika uppåt som jag, så det enda vi kunde ge varandra, var ett uppmuntrande åååååååå, jag dööööörrr av leda!

Och den där jäkla Ilomedinet har inte alls gett någon effekt ännu, skit också!

Just som jag nästa hade tänkt att gå och lägga mig igen, och då var klockan bara omkring 14:00, så fick jag en uppenbarelse att "boka en till julkonsert"!
Sagt och gjort, jag bokade en till, nu till sista föreställningen!
En födelsedagspresent till mig själv i efterskott, precis vad jag vill ha!
Tack!

Och därefter fick jag en så jäkla energi och så jag bjöd upp min dammsugare till dans i timmarna två, så kan det gå!

Bästa sättet att börja året på, en underbar kväll på The Theatre i Göteborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar