tisdag 8 november 2016

EN STRIMMA LJUS AV HOPP!


För visst är det just det vi behöver nu och i synnerhet idag, dagen som det ödesmättade valet görs!
Presidentvalet i USA, mellan demokraternas kandidat Hillary Clinton och republikanernas kandidat Donald Trump!
Gud hjälpe mig om sistnämnda vinner!

Jag hamnade framför tv:n redan onödigt tidigt i morse!
TV4 har haft maratonsändning sedan 05:55 och fortsatt hela dagen, med korta uppehåll och fortsätter ända till i morgon, samt på TV4 play!
Eftersom jag har hamnat i en rejäl svacka, så tänkte jag att det blir mitt tidsfördriv idag!

Men efter lunchtid behövde jag sträcka på mig och andas friskluft,

så jag tog en trekvartare runt skogen här intill och sedan bytte jag kanal till SVT1 och kollade på en gammal svartvit svensk film!

Och kan man tänka sig, ett omen kanhända, en av solens strålar brände igenom molnen för en stund!
Spänningen är olidlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar