torsdag 17 november 2016

SELFIESTICK!


Solsken / avstånd = selfiestick!

Och ett strålande garnityr, ty jag hade ett besök hos min tandhygienist ungefär en timma innan och som avslutning på min orala spabehandling, avslutas alltid med puts och polering, så när jag begav mig på min långpromenad runt Ringvägen därefter, ja då glänste mina tänder mer än någonsin!

Om jag hade lett, vill säga!


Men jag kände mig ovanligt nedstämd och stegen var tunga, så det var svårt att le!

De gånger jag mötte någon på min väg, skärpte jag till mig och drog på smilbanden, bara därför att inte smitta av mig!


Som jag gick där, försökte jag njuta av den vackra utsikten, men samtidigt försöka förstå varför det kändes så!

Det börjar närma sig, faktiskt precis om en vecka, nästa torsdag är det den 24:e november, det börjar krypa på mig liksom, liksom att för precis sju år sedan så visste jag inte vad som skulle komma att hända, allt var som vanligt och "inget ont kan hända"!

Men ändå är jag glad att jag tog min, kanske för året, sista runda på Ringvägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar