lördag 19 november 2016

SKRIET FRÅN INGENSTANS


Jag är varken ung eller vacker, rik eller kändis, snarare precis motsatsen faktiskt, ändå har jag en historia att berätta, ett liv som levts och innehåller både glädje och smärta!

Varför detta i sena timman kan du undra?
Jo, jag har för vana att köpa den där skvallerblaskan Hänt Extra, den där som kostar endast 15:- och kommer ut varje tisdag i veckan!

Färskvara, typ som mjölken ungefär och alltid handlar det om den ena kändisen efter den andra!
Okej, ibland kan det ju hända sig att någon alldeles Extra dyker upp där på någon rödfärgad premiärmatta, men mycket sällan!
Det är skilsmässor, barnafödande, depressioner och bröllop, huller om buller!
Jag vet inte varför jag läser detta, men kanske för att försöka förstå att andra, de där viktiga människorna, har det minst lika glatt, eller om du vill, tragiskt som jag!
På de röda mattorna men champagneglasen i handen, vant poserande och leende mot kameran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar