lördag 12 november 2016

MITT ANDRA HEM!


Nämen skämt åtsido, men här känner jag att jag mår så jäkla bra, här släpper jag ut alla känslor, låter det bara flöda, tårkanalerna får sköljas igenom ordentligt, de som annars är torra och sega!
Här får även bihålor luftas och hjärtat motion!

Denna underbara kärlekshistoria går verkligen till världshistorien och ju fler gånger jag ser den, ju starkare berörs jag av den!

Idag så jag föreställningen tillsammans med lillasyster och hennes sambo, de för första gången här på Cirkus och även de blev belåtna och berörda av föreställningen!
Undra om det blev rätt med "de och dem" där?
Äsch, skit samma!

Nu har jag en föreställning kvar innan juluppehållet och det känns lite fnuttigt och ödsligt faktiskt, ty det är världens bästa medicin för frusna sklerodermikärringar, långt bättre än Ilomedininfusion och smärtfritt i synnerhet, okej inte känslomässigt men, "det är bra om det känns"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar