måndag 7 november 2016

SYSKONKÄRLEK


De här senaste dagarna har tagit hårt på mig, mest mentalt, mer än vad jag anande att det skulle göra!
Först överraskningsmötet med Sofia på Barncancer fondens Maxa Livet konferens och sedan
mitt besök hos Erik vid Minneslunden här strax bredvid!

Okej, igår var jag dessutom inbjuden till barnkalasfika, rosa prinsesstårta, prinsessklänning och ett berg av presenter, som sig bör!

När jag tittar igenom mitt fotoalbum, slår det mig, hur olika äro våra öden!
Apropå syskonkärlek,

jag är alldeles säker på att Erik och Sofia älskade varandra, trots att de inte var biologiska syskon, men ändå kände de en samhörighet och trygghet i det!

Jag tog en välbehövlig vila idag!

För vad skulle det annars vara som orsakade min känsla av tomhet, trötthet, sorg och frusen, så frusen så att tårarna frös till is!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar