onsdag 30 november 2016

FÖRVÄNTANSFULL OCH LYCKLIG



Ikväll, för precis nio år sedan, var det första gången jag ÄNTLIGEN skulle få uppleva en live consert med Peter Jöback!
Idun teatern i Umeå, väl förberedd med förbeställd bukett och skjuts av dåvarande make, laddad till tänderna!

Självklart bokat första rad, nästan mitt fram, "precis som vanligt"!

Jag har försökt räkna ihop hur många gånger jag har varit på konserter, föreställningar och övrigt med Peter sedan dess och får ihop det till i runda tal 100 gånger!

Tillbaks till kvällen på Idun!
Förmodligen såg jag ut som en fågelunge där jag satt, helt uppslukad av det jag såg, hörde och kände!
Kärlek vid första ögonkastet!

Och som sista sång, I feel good (and I`m worth it)!
Åååååå den!!!, "tycker du om den?" jjjjaaaaa!!!!, "då sjunger jag den för dig"❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar