onsdag 11 oktober 2017

DAGS ATT LYSA UPP HÖSTEN


En liten enkel ljusinstallation, bara sådär i förbifarten!
Faktiskt riktigt nöjd med resultatet, en glasvas, några höstlöv och en liten enkel led batteriljusslinga och vips som var den klar!

Jo jag hade lite energi idag och orkade gå en skapligt lång promenad, först ner till centrum och uträttade lite ärenden, sedan vidare till ICA MAXI, där jag inhandlade diverse bla två vita ytterkrukor till ännu ett projekt som stått och väntat alltför länge!
På hemvägen gick jag och finulade på den här ljusinstallationen, som jag fick ide från, i ett skyltfönster, tänkte, det där kan jag ju göra själv när jag kommer hem!
Sagt och gjort!

Det andra projektet var att plantera min Avokadostjärna som stått i vatten i säkert två månader nu och fått ordentligt med rötter, samt sticklingar från mina Ampelliljor!

Ampelliljor är toppen som luftrenare och placeras med fördel inne i sovrummet för god och frisk nattsömn!
I morgon blir det nog en vilodag igen, jag är och förblir en varannandagsmänniska känner jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar