torsdag 12 oktober 2017

VILODAG???



Jo pyttsan, inte en chans, nä idag blev det rulltrappssafari tillsammans med Min!
Hon hade aldrig varit upp till Stockholms City ännu, alltså den nya pendelstation nere i underjorden och eftersom hon har ett ärende upp till Stockholm med pendeln inom kort, så ville hon ha en guidad tur med mig, eftersom jag har varit dit ett antal gånger redan!

Så upp till stan och väl framme, så åkte vi rulltrappor så vi klarar oss ett bra ta framöver!

Man blir hungrig av att åka upp och ner i berget under Centralstationen, så vi slank in på Restaurang Sala Thai!

Jag gick just in på deras facebooksida och läste recensioner om restaurangen och precis som vi tyckte, förutom att jag tyckte att käket var bra, så var personalen sjukt otrevliga och noll serviskänsla, men läget jättebra, så därför behöver de väl inte skärpa till sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar