fredag 13 oktober 2017

FREDAGEN 13


Smög mig fram hela dagen, förflyttade mig bara fram lite försiktigt inne i min lägenhet, man kan ju inte vara nog försiktig när det är fredagen den 13:e!
Inte för att det har hänt mig något tråkigt just den här dagen, men man kan ju aldrig vara säker, min dag kommer nog också!

När kvällen började närma sig och jag skulle ansluta mig med syrrorna och tillbehör, så gaskade jag upp mig och blev lite tokigt modig, fy fan, är det nu det ska hända, so what!
Vi hade nämligen bokat biljett till Al Pitcher, Sverige`s Syndrome!
Jag har ju sett en lite Youtube med honom tidigare där han skutte käka surströmming, då höll jag på att skratta ihjäl mig, så jag hade stora förväntningar inför kvällen!
Och tänk, över förväntan, helt galet underhållande, jag skrattade så det gjorde ont i magen, han var helt galen, inte en tråkig sekund, salongen ljöd av gapskratt!





Så vem har sagt att fredagen den 13:e är en otursdag?
Nåja, jag har ju inte gått och lagt mig och kramat kudden ännu, men fy fan, oj oj oj, som Al Pitcher brukar säga, det ordnar sig nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar