onsdag 29 maj 2013

UMEÅ EN HELT VANLIG FÖRSOMMARKVÄLL



Strålande solsken ca 20 grader varmt och alldeles, alldeles underbart!!!
Förutom att det ligger åthelsike för högt upp i landet och har alltför långa och kalla vintrar!
Men nog lockar det att resa upp dit, om bara för ett par dagar eller så.
Och sagt och gjort, nu är det bokat en resa dit upp till jäntan min och naturligtvis X-et och gamla vänner.
Men jag kan ge mig fan på att just när jag kommer, så vräker väl regnet ner där också, en förbannelse som har drabbat mig. Vet inte vad jag har gjort, men något djävelskap måste det vara!

Eller så är det för att jag inte ska få maligna melanom eller annan skit som solen förorsakar, i synnerhet på sådana här rödhåriga och fräkniga individer som jag.
Så det är väl Erik som har ett finger med i spelet nu igen för att skydda gamla morsan.
Är det nu jag ska vara tacksam, eller???
Skit också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar