tisdag 14 maj 2013

JAG ÄGER



Fjärrkontrollen alltså!!!
Jepp den är bara min och jag kan zappa runt hur jag vill mellan kanalerna. Eurovision song Contest eller Hockey-VM.
På 4:an kämpar Sverige mot Danmark på isen, dessvärre ligger Sverige under just nu, men det är ju tack och lov en period kvar.
På 1:an sjungs det för full hals och jag känner mig otroligt oengagerad i vilket som. Skitsamma helt enkelt!!!


Fast jag kan fortfarande inte förstå hur svenska folket röstade den där gången 2010 när Peter Jöback deltog i Mellon med "Hollow". Ofattbart att han inte gick vidare till Eurovision song Contest i Oslo. Och i nästa tanke, om han hade vunnit hela fideritten det året, hade han då stått på Majestic Theatre på Broadway nu? Allt har en mening!
Han har trots allt visat vilken som är bäst när det gäller oavsett röster, eller icke röster från omusikaliska svenskar.

Fast egentligen tror jag att jag skiter i TV:n helt och hållet och går i säng. För det var ju så sant, jag är fortfarande trött efter den tidiga morgonen.

OPS! Sverige leder med 3-2 nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar