söndag 26 maj 2013

MIN EGEN DAG



Fy fasiken vilken skitdag, inte var det väl så här jag ville fira min morsdag!
Jag orkar verkligen inte göra någonting idag, deppar, har ont i huvudet, antagligen på grund av väderomslaget och längtar efter Sofia jättemycket.
Naturligtvis längtar jag efter Erik också, men det är bara att försöka slå det ifrån mig och som i det tidigare inlägget, intala mig själv att han finns med mig hela tiden ändå.
Kanske han delar lite prinsesstårta tillsammans med sin mormor idag.
I vilket fall som helst, så har de säkert mycket bättre väder än jag idag.

Tänk, jag längtar faktiskt efter ett mödosamt och kärleksfullt ritat och färglagt morsdagskort, sådant jag fick när barnen var små, deras dagisalster, istället för färdiga kort eller färdiga sms.
Men jag ska inte klaga, i morgon väntar jag en morsdagspresent med posten, ett grönt kuvert, spännande!
Tack för det i förskott Sofia, mammas lilla hjärtegull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar