tisdag 28 juli 2009

Alltså ! jag hinner inte den här sommaren




Antagligen så har jag varit otroligt ineffektiv den här sommaren eller så var jag fullständigt som den värsta duracel kaninen förra sommaren, jo det är nog det sistnämnda för då hann jag iväg till Stockholm tre gånger samt Dalhalla en gång. Ååååååååååå va jag längtar till Stockholm igen, att få vandra omkring i vår vackra huvudstad, sätta mej ner och ta en fika, äta gott och ta ett glas rött på någon trevlig uteresturang och sitta och titta på MÄNNISKOR SOM DU OCH JAG. Nu har jag just sett "Allsång på Skansen" och det verkar vara det närmaste jag kommer Stockholm det här sommaren. I går var det precis ett år sedan jag var på Skansen och då var det ju konsert med Peter och Eva. Vilken strålande kväll, middag med underbara vänner på resturang Soliden och sedan en helt bedårande konsert, vilka minnen! Hela den helgen var naturligtvis kanonbra, fint väder och som sagt härligt sällskap från börja till slut och som avslutades med en underbar vegsallad på NK.



Nä jag hinner nog inte med det för direkt efter Barcelona börjar ju allvaret på riktigt, jobbet, alla studenterna ramlar in och framför allt jag måste ju spara semesterdagar till i december.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar