tisdag 14 juli 2009

Solen kom på besök idag

Det var ett tag sedan solen visade sig nu så där så att man tyckte att det var idé att ta ut dynorna till hammocken, men eftersom jag fortfarande räknas som relativt nytatuerad så avstog jag från att sitta och vila idag utan passade å att köra iväg till återvinningen med två fulla lass i bilen och sedan blev jag naturligtvis tvungen att nära på tokstäda den igen innvändigt eftersom tjejerna ska ha den i helgen. Arbeta hårt och intensivt har blivit som terapi för mej, alltid när det känns oroligt och så där knasigt som man inte riktigt kan sätta fingret på, då är returmarknaden och återvinningen en alldeles utmärkt plats att avreagera sig på.
Å i bilen på väg dit hade jag ju som vanligt en skön stund, men det hinner bara gå tre låtar/enkel väg, se där! nu räknar och mäter jag igen, sträcka, tid och oftast antal låtar under en viss sträcka, fn det här måste jag göra något åt.
Godnatt världen
THANK YOU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar