måndag 27 juli 2009

Arbetsdag!


Det gick ju alldeles utmärkt att jobba idag, jag kom mej upp för alla de 180 trappstegen också fast det var segt och när jag var på femte våningen så tänkte jag ge upp å ta paternosterhissen som går parallellt med trapphuset men se den stog stilla så det var bara för nej att fortsätta de två ytterligare våningarna, mjöksyra och hjärtklappning men det gick PHU! Patienter fick jag också direkt jag kom så det blev en ordentlig start och tänk! jag kunde mitt jobb men fattas bara, efter 36 år så var det väl attan annars, jag fick tom jobba över en stund men det var ok för mej.
Det enda som kan vara lite körigt nu för tiden är alla olika inloggningar och koder när man kommer på jobbet, annat var det förr, en hederlig nyckel och papper och penna.
Nu ska jag vara en duktig tant och gå i säng hyfsat tidigt igen så att det blir bra i morgon också.
Beck får ursäkta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar