torsdag 2 juli 2009

Nu börjar det brännas :)))


Redan idag fick jag telefon från tatueringsstudion om att mina skisser var klara och att jag var välkommen att kolla, så snabbt var jag på plats, herre min tid så spännande! Ängeln är jättevacker, däremot så blev jag inte lika glad över djävulen, dom liksom harmoniserade inte med varandra, jag har även fått smakråd av familjen som tycker detsamma, så jag kommer att be dem göra ett nytt försök med djävulen. Fortsättning följer!

Tänk att det snart är dagen D som i Dalhalla också, som jag har väntat och längtat och nu är jag där. Märklig känsla! som om längtan har övergått i ett förvirrat vakum, att jag måste ha något att sätta tänderna i för att orka vänta den här sista veckan, herregud! veckan! nyss så var det ju månader kvar, nu är det ju inte ens en dm kvar av måttbandet och jag börjar sova oroligt igen och är rädd att jag ska försova mej. Biljetterna har jag i vartfall lagt fram väl synliga, så du min kära vän vars biljett jag har, du kan slappna av. :))

2 kommentarer: