söndag 12 juli 2009

Vilken helg :))







Just hemkommen från ett efterlängtat möte med goda vänner och ljuvlig musik och goa kramar, oj va jag tycker om att kramas, att bli bekräftad genom närkontakt är något som jag har en alldeles särskild plats för i mitt hjärta. Min mardröm besannades inte, allt gick enligt planerna, bilfärden ner var så klart kanonskön med det sällskap som jag själv valt, att det ösregnade närapå hela vägen var inget hinder, vindrutetorkarna överröstades av mej och Peter. En snabb pinkpaus, banan, vatten och kaffe ur medhavd termos i Bollnäs var det enda avbrottet, så exakt sju timmar från dörr till dörr. Där har jag en till grej som jag har kommit på mej med, kolla sträckor, hur lång tid det tar från den ena punkten till den andra och att det överrensstämmer från gång till gång.



Dalhalla: Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om hur och vad jag upplevde även den här gången men då skulle det bli alltför långt inlägg, jag sammanfattar med, MAGISKT! som vanligt.



Det är inte klokt va trött jag är nu,( nu kommer det ett litet sidospår) alla som råkat somna på en konsert, räck upp en hand! jag gjorde nämligen det igår kväll under första halvlek, eftersom jag då visste att det var av ringa intresse för mej så passade jag på att sussa inne i min ponch en stund.



Hemresan tog tio timmar för jag passade å att besöka Erik ett par timmat och snurra omkring på IKEA en stund innan jag tillryggalade de återstående 27 milen, så nu är jag som sagt dödstrött men lycklig och det är väl det som är det viktigaste.



ETT HJÄRTLIGT OCH STORT TACK TILL ALLA SOM GJORT DEN HÄR HELGEN SÅ HÄRLIG OCH SOM JAG FÅTT KRAMAR AV.

1 kommentar:

  1. va underbart du beskrev det hela! kramar på dig vännen!
    synd bara att det är 5 månader kvar till december :) hi hi hi
    men den som väntar på nåt gott kan ju faktiskt inte vänta för länge :)

    SvaraRadera