lördag 18 juli 2009

Det blev en lång promenad idag
















Solen har verkligen varit generös idag. Efter ett väl uträttat morgonstökande som varade fram till elvatiden så tog vi en promenad igen Sofia och jag och som vi gick där, alltså Sofia rullade naturligtvis, så var vi plötsligt ända inne i stan och där var det full fart med Swedish Beach Tour. Tänk att varje år så är det plötsligt en beach mitt på torget, jag har aldrig sett när all sanden forslas dit och heller aldrig när den ska bort därifrån, skulle nästan vara intressant att se vilka från kommunalhuset som då kommer ut med sina hinkar och spadar. Vi inmundigade en mjukglass och vandrade sakta genom stan, ner mot kajen, sedan hemåt igen. Sofia var trött när vi kom hem och somnade nästan genast efter nödvändiga rutinåtgärder, mat och dryck. Min nya bikini fick för första gången bli använd idag, för jag tog det enorma beslutet att inte lyfta ett finger mer idag, utan satte mej ute på altanen och somnade i en solstol och tänk! jag har inte haft något problem med det sedan heller.





Troligast så är det ungefär just så här en helt vanlig semesterdag ska avnjutas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar