söndag 5 juli 2009

Mera Självkänsla!


Idag har jag ägnat nästa hela tiden till att lyssna på Mia Törnbloms boken "Mera självkänsla", men för att inte somna ifrån så har jag städat i skåp och lådor och sorterat CD-skivor på sonens rum och under tiden kommit på att det är så mycket i den boken som jag känner igen mej i och verkligen borde ta efter och praktisera för huva va jag har mycket att jobba med när man hör det på det sättet. Jag kommer naturligtvis att lyssna på den fler gånger så att den blir som en hemläxa och även försöka upprätta den där "bra, tack, hjälp"- boken när jag känner mej mogen, för det är nog en mognadsprocess att ge sig i kast med den uppgiften.

Så många ställen har jag varit och lyft på idag och plockar fram en massa gamla spöken.

NU ÄR DET BARA EN HALV DECIMETER KVAR :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar