onsdag 29 juli 2009

Äntligen en strålande dag igen


I dubbel bemärkelse! Ännu en arbetsdag och nya möjligheter att få göra lite nytta till mänskligheten. Solen strålade från en klarblå himmel redan från tidiga morgonen och jag arbetar ju med strålning som sagt. Jag fotade "käftis" som byggnaden kallas för där jag jobbar när jag anlände i morse, ganska läcker byggnad egentligen, den ser ut som en amalgamkrona är det en del som brukar säga, nyputsad i så fall, för efter ett tag så blir dom ju alldeles svarta. Efter dagens förvärv åkte jag ner på stan och växlade pengarna inför Barcelonaresan och passade sedan på att strosa runt inne i stan en stund innan jag for vidare hem och lade mej i hammocken som var bäddad och klar hi hi hi. På kvällen tillbringade jag en skön stund hos frissan med ett riktigt skapligt resultat, så nu är jag tillsnoffsad i håret, vilken tur för min omgivning och för min spegelbild, nu kan jag plocka bort alla op-lakarn och handdukar som jag hängt upp över alla speglar den sista veckan.

ALLA DESSA ÅR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar