fredag 3 juli 2009

Stadsvandring


Så var det en ny dag med nya möjligheter och idag så hade jag ju tänkt kontakta studion igen angående min djävul, så jag passade på att låta tjejerna få lift med mej in till stan för dom skulle dit också i affärer, alltså till tatueringsstudion, båda två ska ju uppdatera sig nästa fredag, tuffa brudar. Tyvärr så var det ingen där när vi kom så det blev outrättat ärende så att säga. Vi skildes åt och jag trippande omkring i butiker en stund, inhandlade lite krafs och tjafs samt en ny handväska och Mia Törnbloms "Mera självkänsla" i ljudboksformat, praktiskt och lättsamt på rean. Idag blev det ingen mjukglass utan bakpotatis med skagenröra till lunch på Starz. Efter avslutad tankning promenerade jag omkring utan direkta mål och låtsades att jag var turist och fotade lite på måfå bla två träskulpturer nere vid "Trädgård Norr". När jag kom hem så ringde jag till studion och då var dom där så jag lade fram mina tankar om djävulen och hon förstog och skulle göra en ny skiss. Tjejerna satt och lade pussel, nyinköpt för dagen, 1000-bitars, Sofia har en särskild dragning till en pusselkonstruktör vid namn Jan Van Haasteren, helt underbara pussel, det här är från ett kaos i ett resturangkök. Jag satte mej med Mia´s bok och somnade ute på altanen, så jag får väl ta den någon gång när jag är i rörelse för jag somnar så lätt när jag sitter och lyssnar på böcker. Jag är tydligen inte riktigt återställd ännu från min förkylning.

Den här låten "FREEWAY" från CD:n I FEEL GOOD (AND I´M WORTH IT) är också under min hud bokstavligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar