måndag 6 juli 2009

Lungt på jobbet!

Nu har jag påbörjat min tredje semestervecka och det är verkligen otroligt va mycket jag har uträttat de här veckorna som gått, som om jag rusat fram som en duracellkanin för att räta ut alla frågetecken och sudda ut alla gamla stolpar på min långa önskelista, utifall att det inte kommer någon morgondag så har jag åtminstone inget ouppklarat ungefär, idiotiskt! det är nog den där ADHD diagnosen som sonen säger att jag lider av, han som vet hur det yttrar sig. Idag fick vi våran resa till Barcelona bekräftad och det kom verkligen som en skänk från ovan nu när det har blivit så in i helskotta kallt igen. Visst är det underligt! när det är lite för varmt så pustar man och önskar att det ska bli svalare och nu är det fleesen på. Maken kom hem med en ny kamera idag, som jag skulle ha sa han! :), " den här blir toppen för dej nu när du ska fara å se Peter igen," vilken omtänksam gubbe man har, ingen svartsjuka där inte. Tre timmar senare hade jag lyckats lista ut hur man spelar in video och tar vanliga stillbilder med hjälp av en instruktionsbok och ett helvetes massa blippande hit och dit. Jag tror jag söker fram gammhärken och slänger in en filmrulle, nä skämt åtsido! det blir nog bra med den här bara vi blir bekanta med varandra.
Nu har jag bokat tid för tatueringen, hujedamej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar