lördag 25 juli 2009

En klapp på axeln


Fast vilken av dem, ängeln eller djävulen, för jag har inte gjort rätt för saltet i gröten ens idag.

Sofia fick naturligtvis den omvårdnad som hon måste ha men sedan har jag bara suttit på min rumpa, plockat ihop en tvätt, gått med sopor och hällt ur regnvatten ut alla blomkrukor, för hur otroligt det än låter så slutade det att regna på eftermiddagen.

Å nu är jag så vansinnigt trött så jag vet inte ens om jag orkar gå i säng, märkligt att man blir så trött av att inte göra något alls, skyller på vädret, för inte kan del väl ha att göra med mitt nattsuddande att göra inte?

Gonatt till allt och alla som gör livet värt att leva och kliva upp för i morgon.

1 kommentar:

  1. Du är värd alla klappar på axeln, oavsett vilken det är! Absolut!
    kramar

    SvaraRadera