torsdag 8 november 2012

Å MIN GUD VA DEN ÄR VACKER


Boken alltså, Peter Jöbacks julbok!

Efter det strategiska pipet i min mobil om att jag hade post att hämta, så skuttade jag glatt ner till centrum i duggregnet och hämtade min boken "Jag kommer hem igen till jul"
Nu kan han vara stolt som en tupp min gode Peter!
Otroligt vackra bilder, färger och härliga berättelser om hans personliga och musikaliska resa, på ett klädsamt och stilfullt sätt, utan att bli alltför privat, för han har en skön och passande integritet dessutom den mannen!
Vackert presenterade noter och texter från hans julskivor och julkonserter.
Härliga recept och bilder på klassiska och oväntade juldelikatesser i form av mat och julgodis.
En fulländad julbok som innehåller allt som tillhör julen.
Och lite till!
Men framför allt en behaglig bok som skall avnjutas sakta, under en skön filt med avbrott för eftertänksamhet och reflektion över sitt eget liv och den man är och har blivit.
En stark 10:a av 10 möjliga!

Grattis Peter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar