onsdag 28 november 2012

HUSLÄKARBESÖK

Jomen så var det ju!
Min reumatenläkare kan inte se min trötthet som direkt orsak från sklerodermin.
Så nu vill hon att jag beställer tid hos en läkare här på vårdcentralen/sjukhuset, för vidare undersökningar.
Posttraumatiskt stressyndrom, PTSD. Eller kanske till och med eventuellt någon sort av sköldkörtelrubbningar.
Det var ju lite så, i den änden jag började för snart 30 år sedan och nu står jag på START igen, hm!

Men!


Det ska va kul till jul!
Så varför inte fånga alla glädjeämnen som dyker upp på min väg!
Ja, som t.ex "uppsittarkvällens" höjdpunkt.
Det rutinerade Så ska det låta-gänget med Peter Settman och pianisterna Angelica Alm och Marika Willstedt är tillbaka. Men något har hänt i studion, den ser inte riktigt ut som den brukar. Julen har gjort sitt intåg.

Så ska det låta bjuder för första gången sina musikälskande vänner på en riktig julspecial med julmusik och klassiker som framförs av några av våra mest folkkära artister. Det ena laget består av årets julvärd Sarah Dawn Finer och julsångskungen Peter Jöback. De tävlar mot vår världsstjärna på operascenerna, Malena Ernman, som har dalmasen, spelmannen och förra årets julvärd Kalle Moraeus vid sin sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar