torsdag 15 november 2012

Å SÅ VÄNDE DET IGEN


Som tur är, så brukar det alltid bli bättre efter ett par dagars vila.

Idag fick jag besked från Mammografienheten på Södersjukhuset.

"Den hälsoundersökning med mammografi du genomgått visade inga tecken på bröstcancer"
SKÖNT!!!,så nu kan jag lägga det bakom mig för den här gången.
Men bara därför slutar jag naturligtvis inte att kontrollera mina bröst hemma i duschen någon gång nu och då. Eller hur alla kvinnor!!!

Vilket härligt väder det var idag föresten!
Två timmars utevaro bjöd jag den här gamla människa på idag, som inkluderade en sväng ner till hamnen och lite hit och dit.

Dessutom har jag slutat att vela, jag tog det stora beslutet att tillsammans med två vänner boka Julgalan på Friends Arena.
Julgalan kommer till den nya Friends Arena och är fullspäckad med stämningsfulla och storslagna ögonblick.

I årets artistuppställning återfinns populära artister som Loreen, Peter Jöback, Danny Saucedo, Molly Sandén, Lisa Miskovsky, Lasse Berghagen, Rydell & Quick, och Kate Ryan.
Så visst blev det en riktigt bra dag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar