torsdag 1 november 2012

FILMTIME PÅ BIOVÅGEN


Om två timmar ska jag sälla mig med Nynäsborna på Biovågen, för nu är det dax att se SKYFALL!
Det var jättelänge sedan jag var på bio sist, minns inte ens när och vad.
I kväll samlas vi alla föresten, systrar och svågrar, för nu har även min StoraSysterYster Eva med make flyttat hit ner till Stockholms sydligaste lilla skärgårdsstad Nynäshamn.
Det är 42 år sedan och en himla massa Bond-filmer senare, som vi bodde på samma ort, det är ganska häftigt faktiskt att vi sammanstrålade ända här ner på gamla dar. 60 mil från brottsplatsen, där allt började i lilla Nyland, vid Ångermanälven.
Jag tror att det är närheten till vattnet och naturen som är den avgörande faktorn varför vi hittade den här lilla pärlan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar