söndag 11 november 2012

SÖNDAMORRON


Och lat som få!
Nu är jag under inflygning igen och regnet fortsätter att förstärka lite av det dystra jag känner inom mig, nu när det är slut på den här härliga konsertturnèn som jag följt.
Det brukar ju alltid kännas lite bättre när det ligger något mer "in box" och väntar.
Men nu är det tomt på den hyllan.

Men nu ska jag inte sitta här och sörja över saknaden, utan minnas tillbaka med glädje, för det är ju det som är den stora grejen med det här, glädjen över att jag kan unna mig det här ibland. Att resa, träffa nya vänner, våga utmana mig själv, utforska nya platser och som grädden på moset lyssna på underbar musik och få andas in atmosfären av liveframträdanden och i slutändan kanske få möta vederbörande som visade mig vägen till detta desire.

Linköping 9/10:
Buss från Stockholm centralstationen bussterminal 12:10.
Anlände Linköping strax efter 15:00 och sökte genast upp Scandic hotell.
Som lyckligtvis låg endast tio minuters gångväg till Cloetta Center, vilken tur!

Eftersom jag bokade den här trippen/konserten relativt sent, så hade jag ingen större förhoppning om en bra plats på konserten och det visade sig vara precis så. Men va fasiken, jag hade ju sett den två gånger tidigare och det viktigaste var ju ändå gemenskapen med alla de andra som erkände sitt beroende till I LOVE MUSIKALS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar