lördag 5 maj 2012

EN SOLIG DAG


Men ack så blåsigt!
Fast ibland är jag tvungen att trotsa vinden och ändå gå ut på en ordentlig promenad och så blev det idag.

Efter några dygns vila och återhämtning efter Londontrippen, så slog vi följe min lilla kamera, ipod och jag för att se hur långt våren kommit här hemma.
Konstigt att skriva "här hemma", för just nu har jag även tankarna uppe i Umeå, eftersom jag är snart på väg dit upp, närmare bestämt på onsdag.

Min tuffa "lilla" dotter ska genomgå en operation redan på torsdag och jag känner att jag vill finnas där för henne, eller av gammal vana för mig själv antagligen.
Hur många gånger vi har varit på operation är alldeles omöjligt att minnas, i synnerhet eftersom Sofia är bokstavligen uppväxt på sjukan. Så nu ska vi återuppleva gamla barndomsminnen tillsammans!
Som om det inte vore nog, så ska hon nu operera struma också! Det borde räcka snart för henne, hon har verkligen fått kämpa min lilla hjälte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar