måndag 14 maj 2012

EN TRÅKIG DAG


Nu längtar jag hem, till mitt lilla hem där hemma!
Efter fem nätter med dålig sömn ska det bli riktigt skönt att få tumla runt i min egna 120 säng och i synnerhet till mina kuddar.
Hade ställ väckaren på 06:30, men strax före 05:30 gav jag upp, nu sitter jag här, packad och klar.
Ringde just till sjukhuset och fick morgonens, mellan tummen och pekfingret, status!
Fortfarande feber, dålig sömn fram till ca 04:00, men har sovit därifrån till nu.
Blodtrycket är bättre, blodsockret har gått ner något.

Moget att stoppa huvudet i sanden och bara lämna ett regnigt och jäkligt trist Umeå och sjuk dotter på sjukhuset kan man tycka!
Men jag intalar mig själv att jag kan inte tillföra något mer här för tillfället och hon har ju trots allt en far och ett antal assistenter i sin närhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar