söndag 13 maj 2012

MEN DET VAR INTE SLUT DÄR

Den här söndagen hade mer i sitt sköte!
Som om jag inte var nöjd hittills med dagen, så blev det ett bakslag för Sofia.
Precis efter att jag postade sista inlägget, ringde jag till Sofias assistent och fick veta att Sofia blivit sämre, fått hög feber och frossade.
Snabbt som en iller tog jag cabben tillbaka upp till sjukhuset och hittade en liten tilltuffsad, huttrande och rödblommig liten Saggiiiiii under ett berg av täcken.
Nya prover var tagna och röntgen var beställd på lungor, så det var bara att vänta, "precis som vanligt".
Klockan sex var jag tillbaka hos X-et efter ytterligare några timmar vid Sofias sjuksäng och två vändor till röntgen.
I skrivandes stund har jag just precis haft kontakt med ass, som meddelade status. Fortfarande hög feber, har inte fått provsvaren ännu.
Är jag en dålig mor, eller?
Jag har en flygbiljett till tidig måndagmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar