söndag 6 maj 2012

THE PERFECT LIFE


Hej igen!
Har just sett en film med Pia och Ove, "Hangover 2"!
En riktigt skruvad och helt absurb film som dessbättre inte alls stämmer in på mitt liv, tack och lov!
Men det var inte det jag tänkte tala om idag, utan!
Jag vill sända en extra hälsning till min Guardian angel som faktiskt finns där ute och fixar så att allt ordnar sig för mig.
För när jag tittar tillbaka, så ser jag att du med all säkerhet har haft ett finger med i spelet den sista tiden.
Jag hann bli fri min förkylning innan jag reste till London igen. Peter var frisk och spelade de två kvällar jag var på teatern. Jag hann hem för att vila upp mig innan jag tar nästa tripp upp till Umeå.
Så därför vädjar jag till dig också om att jag kommer igång med lite mer motion framöver.
Gamla mor har nämligen tänkt försöka ta sig runt, åtminstone 5 km promenad på "Blodomlottet" som går av stapeln den 7/6.
För visst finns du alldeles precis brevid mig?
Livet ska ju vara en berg-och-dal-bana och innehålla lite spänning i tillvaron, men ändå med måtta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar