tisdag 26 mars 2013

UPPDATERAD



Veckohandlade idag, så jag passade på att uppdatera mitt påskpynt en aning.
Fast egentligen blev det bara en del gula saker som får symbolisera påsken hittills.
Jag är dessutom väldigt försiktig med att överdekorera, lite av den där minimalistiska typen så att säga. Jo det är sant, jag köpte även ett knippe med björkris och lite fjädrar till ruskan!
Det känns som om det får räcka nu!
Två dagar kvar till skärtorsdagen och då ska jag ju till Blåkulla i vanlig ordning och inför den trippen måste jag ju kolla in kvasten och för att inte tala om vilken katt som jag ska knycka med som färdkompis.

Vilket jäkla skitsnack föresten! Blåkulla?

Nä nu vill jag bli helt återställd och i synnerhet få besked från vårdcentralen om mitt hostprov, där det konstaterats att det bara är en helt vanlig spottloska. Det har gått tolv dagar nu, sedan jag lämnade in det. Det är sånt här som kan reta gallfebern på mig, att ska man måsta ringa och tjata och fråga vad som sker. Skit oxå! Och reumatensamtalet väntar jag ju också på fortfarande. Otroligt!!!

Och trippen upp till norrland sket sig också!

I morgon vill jag ha glädjande besked, något för både kropp och själ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar