tisdag 12 mars 2013

SÅ JÄVLA LESS



Och vintern släpper inte taget!
Och tillfrisknandet går i snigelfart, fan så trist!
Jag tog en försiktig promenad till ICA idag för att provinatera.
Den senaste veckan har jag fått hjälp med det mest nödvändigaste av svåger Per.
Men idag ville jag utmana mig och känna efter hur jag mådde.
Hujedamej va slut jag blev, halvdöd släpade jag min dramaten
uppför mina 14 trappsteg efter en timma fram och åter till ICA.
Viss är det spännande läsning?
Tittade föresten på hur det såg ut och vad jag gjorde i dag
för precis ett år sedan och då var jag ute med min kompis Mia
och njöt av havet och utsikten längst ute på Knappelskär
och inte en snöfläck så långt ögat nådde.
Skulle tro att våren ligger minnst tre veckor försenad.
Allt är mitt fel, sedan jag flyttade ner hit,
har vintrarna blivit bistrare för vart år!
Jag tog helt enkelt med mig Umevintrarna hit ner,
snart blir det väl lynchstämmning på mig här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar