måndag 4 mars 2013

PETER JÖBACK - I LOVE MUSICALS



Av en händelse så behövde jag öppna min laptop ganska tidigt för att söka telefonnummret till vårdcentralen och på vägen slank jag in på facebook och vad möttes jag av då?
Jo, denna utomordentligt trevliga nyhet, att Peter Jöback återigen ska turnera med med storslagna "I Love Musicals" uppsättningen.
Plötsligt var alla krämpor som bortblåsta.

Men naturligtvis tog jag kontakt med vårdcentralen direkt och fick komma i eftermiddags.
Utlåtandet blev:
Lunginflammation.
En begynnande öroninflammation på höger öra.
Samt även en begynnande sinuit vänster sida.
Kanske inte konstigt att jag känner mig risig.
En sväng förbi apoteket för att hämta ut Kåvepenin,
en kur på 3 tabl. dagl. i tio dagar.

Sedan ska gunsan vara på banan igen och i värsta fall på ruta 1 på Friskis & Svettis!
Men va fasiken, I LOVE MUSICALS, I`m happy ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar