onsdag 20 mars 2013

HALLÅ, VÅREN VAR ÄR DUUUU????



Föresten, skit i det, för min del är det ett normaltillstånd att titta ut genom fönstret och bara se snö, snö och åter snö.
Och i väntan på att någon ska ringa och säga vad som kommer att hända härnäst angående mitt mående, som fortfarande framskrider med snigelfart, så kan jag ändå bara sitta och vänta.
Jo det var så sant, jag fick brev från reumatologen idag!
"Dr xx kommer att ringa dig Torsdag 4 april 2013 kl 11:50 på telefonnummer: xxxxxxxxxx.
Observera att tidsangivelsen är ungefärlig."

Vilken tur att det är i år åtminstone någon kommer att ringa!

"Det ser ut som tbc" sa ju min läkare här på VC den 15 mars,
så egentligen borde jag väl ha blivit isolerad i väntan på ytterligare svar från provtagning.

Hur tänkte de där???
Tilläggas kanske bör, jag var en sväng till ICA igår!

Inga förhållningsorder alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar