torsdag 25 april 2013

ÄNNU EN INSÄTTING



Mer nu än någonsin inser jag vad viktigt det är att måna om sin hälsa och att det aldrig är försent att börja.
Om jag ska lyckas bli nästan lika gammal som min gamla mamma blev, 84, så när som på ett par veckor, så är jag förhoppningsvis på rätt spår.
Vilken tur att jag har möjlighet och har fått insikt i att hälsa och välmående inte är helt gratis och kräver lite insats från mig.
Dessutom att kondition och styrka är färskvara och måste underhållas.
Och det är ju de som är så bra, jag är lycklig ägare av tiden och tänker försöka ta vara på den, så länge det går.
Jag har mycket tid att ta igen och att investera i mig själv. Nu känner jag mig ännu mer motiverad sedan mamma gick bort.
Det är aldrig försent!

Idag hade jag en skön stund mellan 13.30-16:00 tillsammans med mig själv igen på Friskis & Svettis!
Jag och några killar till, hahahahahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar