måndag 8 april 2013

TANDLÄKARBESÖK



Dagen började i dag men en promenad ner till folktandvården.
Dags för att laga 11:an där mitt sista silikat nyligen trillade ut.
Jag fick träffa min nya tandläkare, en intressant bekantskap!
Allt gick enligt planen, eftersom jag redan gissat att det inte var något sekundärkaries.
Så efter en liten stund var frakturen åtgärdad med lite Composite och tanden var som ny.
Alltså, nu sitter jag här och tokäter upp mina sista påskgodis efter att migränen äntligen släppt.
För det var ju så jäkla klart att jag skulle få migrän här i eftermiddagen. Kan hända att det kom från att jag lutat min nacke kraftigt bakåt i behandlingsstolen .
Men som sagt, nu är det nästan helt över och jag frossar i lösgodis och tittar på "Biggest loser" på 7:an.
Kanske dags att tänka mig för, äsch jag bara skojar, jag med mina 60 kg.
Vilka hjältar föresten som har modet att ställa upp i det programmet.
Starkt gjort!

Jag såg på 3:an mellan 20:00-21:00. En kär och välbekant vinjett spelades även den är gången, "Räddaren i Nöden", för det var säsongspremiären för "Livet blir bättre" med Renée Nyberg. Renèe träffade artisten Andreas Lundstedt som under tio tuffa år höll HIV-diagnosen hemlig för sin omgivning.

Två programserier som jag kanske kommer att följa den här våren!

Nä nu räcker det, gud så äckligt det blev, nu går jag och borstar tänderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar